Ing. Šárka Vítová

Bachelor's thesis

Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě

Planning of commercial campaign in a marketing company
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní koncepce a postupy současného marketingu. Teoretická část se zabývá mimo jiné rozborem marketingu, marketingovým výzkumem, marketingovým mixem a marketingovou strategií. Úvod praktické části se věnuje jediné složce marketingového mixu, a to reklamě. Popisuje její tvorbu, realizaci a vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, zaměřené hlavně na reklamu internetovou …more
Abstract:
To my bachelor is explain the basic concept and practices of contemporary marketing. The theoretical part deals with, inter alia, analysis of marketing, marketing research, marketing and marketing strategies. Introduction the practical part is paid only the marketing mix, and advertising. Describes the creation, implementation and evaluation of the success of advertising campaigns, aimed at promoting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní