Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě – Ing. Šárka Vítová
Ing. Šárka Vítová
Bachelor's thesis
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Planning of commercial campaign in a marketing company
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní koncepce a postupy současného marketingu. Teoretická část se zabývá mimo jiné rozborem marketingu, marketingovým výzkumem, marketingovým mixem a marketingovou strategií. Úvod praktické části se věnuje jediné složce marketingového mixu, a to reklamě. Popisuje její tvorbu, realizaci a vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, zaměřené hlavně na reklamu internetovou …moreAbstract:
To my bachelor is explain the basic concept and practices of contemporary marketing. The theoretical part deals with, inter alia, analysis of marketing, marketing research, marketing and marketing strategies. Introduction the practical part is paid only the marketing mix, and advertising. Describes the creation, implementation and evaluation of the success of advertising campaigns, aimed at promoting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rmapa/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková