Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě – Ing. Šárka Vítová
Ing. Šárka Vítová
Bakalářská práce
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Planning of commercial campaign in a marketing company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní koncepce a postupy současného marketingu. Teoretická část se zabývá mimo jiné rozborem marketingu, marketingovým výzkumem, marketingovým mixem a marketingovou strategií. Úvod praktické části se věnuje jediné složce marketingového mixu, a to reklamě. Popisuje její tvorbu, realizaci a vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, zaměřené hlavně na reklamu internetovou …víceAbstract:
To my bachelor is explain the basic concept and practices of contemporary marketing. The theoretical part deals with, inter alia, analysis of marketing, marketing research, marketing and marketing strategies. Introduction the practical part is paid only the marketing mix, and advertising. Describes the creation, implementation and evaluation of the success of advertising campaigns, aimed at promoting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rmapa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková