Ing. Šárka Vítová

Bakalářská práce

Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě

Planning of commercial campaign in a marketing company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vysvětlit základní koncepce a postupy současného marketingu. Teoretická část se zabývá mimo jiné rozborem marketingu, marketingovým výzkumem, marketingovým mixem a marketingovou strategií. Úvod praktické části se věnuje jediné složce marketingového mixu, a to reklamě. Popisuje její tvorbu, realizaci a vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, zaměřené hlavně na reklamu internetovou …více
Abstract:
To my bachelor is explain the basic concept and practices of contemporary marketing. The theoretical part deals with, inter alia, analysis of marketing, marketing research, marketing and marketing strategies. Introduction the practical part is paid only the marketing mix, and advertising. Describes the creation, implementation and evaluation of the success of advertising campaigns, aimed at promoting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní