Dominik Dufek

Bachelor's thesis

Vnímání komunikační strategie firmy Red Bull Česká republika

Perception of the communication strategy of the Red Bull Czech Republic company
Abstract:
Cílem této práce je zhodnocení vnímaní komunikační strategie firmy a její silných a slabých stránek sledovanou skupinou respondentů, tedy vysokoškolských studentů, a podat případné návrhy na zlepšení. Práci tvoří tři hlavní kapitoly. V první, teoretické se autor věnuje především marketingovému a následně komunikačnímu mixu. Poznatky získané v této části jsou dále přeneseny na druhou část, ve které …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to evaluate the perception of the company´s communication strategy and its strengths and weaknesses by a group of respondents, i.e. university students, and submit a possible proposal for improvement. This thesis consists of three main chapters. In the first one, which is theoretical, autor focuses especially on the marketing mix and communication mix. Skills gained …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2019
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76428