Vnímání komunikační strategie firmy Red Bull Česká republika – Dominik Dufek
Dominik Dufek
Bakalářská práce
Vnímání komunikační strategie firmy Red Bull Česká republika
Perception of the communication strategy of the Red Bull Czech Republic company
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení vnímaní komunikační strategie firmy a její silných a slabých stránek sledovanou skupinou respondentů, tedy vysokoškolských studentů, a podat případné návrhy na zlepšení. Práci tvoří tři hlavní kapitoly. V první, teoretické se autor věnuje především marketingovému a následně komunikačnímu mixu. Poznatky získané v této části jsou dále přeneseny na druhou část, ve které …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to evaluate the perception of the company´s communication strategy and its strengths and weaknesses by a group of respondents, i.e. university students, and submit a possible proposal for improvement. This thesis consists of three main chapters. In the first one, which is theoretical, autor focuses especially on the marketing mix and communication mix. Skills gained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková