Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích – Bc. Libor Osouch
Bc. Libor Osouch
Diplomová práce
Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích
Recognition and use of Unethical Promotional Posts on Social Media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozeznatelností a používáním neetických příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a digitálního marketingu a pojednává také o etice marketingové komunikace, regulaci a samoregulaci reklamy. Praktická část pomocí výzkumných šetření určuje rozeznatelnost neetických reklamních příspěvků na sociálních sítích …víceAbstract:
This master thesis deals with the recognition and use of unethical posts on social media. The theoretical part defines the basic concepts in the field of marketing communication and digital marketing and also discusses the ethics of marketing communication, regulation and self-regulation of advertising. The practical part uses research investigations to determine the recognition of unethical advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSOUCH, Libor. \textit{Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/huy1au/.
Jak správně citovat práci
Osouch, Libor. Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová