Analýza podmienok k vzdelávaniu podľa Rámcového vzdelávacieho programu RVP ZŠS – PhDr. Mgr. Monika Novotná, Ph.D.
PhDr. Mgr. Monika Novotná, Ph.D.
Doctoral thesis
Analýza podmienok k vzdelávaniu podľa Rámcového vzdelávacieho programu RVP ZŠS
The analysis of the school conditions according to Framework educational program RVP ZŠS
Abstract:
The dissertation thesis deals with the school conditions in special elementary school in the Czech Republic and in time before the education according to the new curricula Framework educational program for the field of study special elementary school (RVP ZŠS, 2008). The theoretical part of the dissertation thesis processed epistemological starting points of educating pupils in special elementary school …viacAbstract:
Dizertačná práca sa zaoberá problematikou podmienok k vzdelávaniu v základnej škole špeciálnej v Českej republike a to v dobe pred začatím edukácie podľa nového kurikulárneho dokumentu Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální (RVP ZŠS, 2008). Teoretická časť dizertačnej práce spracováva epistemologické východiská edukácie žiakov v základnej škole špeciálnej, edukačný proces …viacKľúčové slová
Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální školský vzdelávací program základná škola špeciálna riaditeľ základnej školy špeciálnej koordinátor školského vzdelávacieho programu materiálne a priestorové podmienky k vzdelávaniu podmienky pre hygienické a bezpečné vzdelávanie a život školy psychosociálne podmienky personálne podmienky organizačné podmienky podmienky pre spoluprácu školy a rodiny hodnotenie podmienok k vzdelávaniu. Framework Educational Program for the field of study special elementary school school educational program special elementary school director of special elementary school coordinator of school educational program material and spatial school conditions school conditions for hygienic and safe education and school life psychosocial school conditions staff school conditions organizational school conditions school conditions for school and family cooperation evaluation of school conditions.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hor62/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 10. 2013
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Analýza prístupov k inkluzívnemu vzdelávaniu žiakov s vývinovými poruchami učenia z pohľadu učiteľov v Slovenskej republike
Alena Franková -
Design of a textbook for the field of study "Wood Technology" at the Faculty of Forestry and Wood Technology
Vladislava Muselíková -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová