Bc. Alica Miklošková

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)

Specifics of integrated marketing communications in selected industries (The Project of the Golf tournament as a Marketing event
Anotace:
Propojení event marketingu a sportovní události se stává v současné době velice poptávaným „zbožím“. Tato kombinace vytváří úrodnou půdu pro využití nástrojů integrované marketingové komunikace a výrazně zvyšuje obchodní potenciál. Event marketing, který je založen především na emocích a zábavě a sportovní událost, která napomáhá k vytvoření dobré image akce, společně vytvářejí významnou součást marketingového …více
Abstract:
Linking event marketing and sporting events are now becoming very demanded "commodities". This combination creates a fertile ground for using the tools of integrated marketing communications and dramatically increase business potential. Event marketing, mainly based on emotion and entertainment, and sports event, which helps create a good image of the action, together form a significant part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní