Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu) – Bc. Alica Miklošková
Bc. Alica Miklošková
Diplomová práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)
Specifics of integrated marketing communications in selected industries (The Project of the Golf tournament as a Marketing event
Anotace:
Propojení event marketingu a sportovní události se stává v současné době velice poptávaným „zbožím“. Tato kombinace vytváří úrodnou půdu pro využití nástrojů integrované marketingové komunikace a výrazně zvyšuje obchodní potenciál. Event marketing, který je založen především na emocích a zábavě a sportovní událost, která napomáhá k vytvoření dobré image akce, společně vytvářejí významnou součást marketingového …víceAbstract:
Linking event marketing and sporting events are now becoming very demanded "commodities". This combination creates a fertile ground for using the tools of integrated marketing communications and dramatically increase business potential. Event marketing, mainly based on emotion and entertainment, and sports event, which helps create a good image of the action, together form a significant part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yxm84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKLOŠKOVÁ, Alica. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt golfového turnaje jako marketingového eventu)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/hvfu3o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová