Jan Diviš

Diplomová práce

Hyperlokální média na případu Naše adresa

Hyperlokální média na případu naseadresa.cz
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá hyperlokálními médii v souvislosti s vlivem globální ekonomické recese a fenoménu nových médií. Je definován pojem hyperlokální média v geografické a komunitní rovině. Praktická část je zaměřena na projekt Naše adresa, který si v České republice klade za cíl naplnit principy hyperlokálního zpravodajství; projekt je detailně popsán a dále je proveden návrh integrace …více
Abstract:
This work examines hyper-local media in relation to global economic recession and new media phenomenon. The definition of hyper-local media is suggested in the geographical and communities context. Practical part of the study describes Naše adresa project, whose aim is to fulfill the principles of hyper-local news in the Czech Republic. There is also a proposal of community integration of Naše adresa …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Antonín Pavlíček
  • Oponent: Petr Zářecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21166