Hyperlokální média na případu Naše adresa – Jan Diviš
Jan Diviš
Diplomová práce
Hyperlokální média na případu Naše adresa
Hyperlokální média na případu naseadresa.cz
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá hyperlokálními médii v souvislosti s vlivem globální ekonomické recese a fenoménu nových médií. Je definován pojem hyperlokální média v geografické a komunitní rovině. Praktická část je zaměřena na projekt Naše adresa, který si v České republice klade za cíl naplnit principy hyperlokálního zpravodajství; projekt je detailně popsán a dále je proveden návrh integrace …víceAbstract:
This work examines hyper-local media in relation to global economic recession and new media phenomenon. The definition of hyper-local media is suggested in the geographical and communities context. Practical part of the study describes Naše adresa project, whose aim is to fulfill the principles of hyper-local news in the Czech Republic. There is also a proposal of community integration of Naše adresa …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Petr Zářecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
Lucie Prosková -
Analýza projektu Naše adresa (hyperlokální komunikace)
Tereza Prosková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova