Ing. Jan Krejčí

Bakalářská práce

Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje

Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce „Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje“ je strategická analýza vybraného podniku a návrhy na nové strategie, jak přilákat nové zákazníky, což povede k větším tržbám. Teoretická část je věnována popisu strategie, jejího významu a vlivu na konkurenceschopnost podniku a strategické analýzy. Praktická část je věnována popisu a strategické analýze vybraného podniku …více
Abstract:
The main goal of thesis „Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development“ is strategic analysis of a selected company and to suggest for new strategies, how to attract new costumers, which will lead to greater sales. The theoretical part deals with the definitions of strategy, it’s importance and impact on competitiveness of company and strategic analysis. The practical part includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace