Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje – Ing. Jan Krejčí
Ing. Jan Krejčí
Bakalářská práce
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce „Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje“ je strategická analýza vybraného podniku a návrhy na nové strategie, jak přilákat nové zákazníky, což povede k větším tržbám. Teoretická část je věnována popisu strategie, jejího významu a vlivu na konkurenceschopnost podniku a strategické analýzy. Praktická část je věnována popisu a strategické analýze vybraného podniku …víceAbstract:
The main goal of thesis „Communication Strategy Changes and Their Impact on Sales Development“ is strategic analysis of a selected company and to suggest for new strategies, how to attract new costumers, which will lead to greater sales. The theoretical part deals with the definitions of strategy, it’s importance and impact on competitiveness of company and strategic analysis. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v5288/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Jan Krejčí -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Paulína Minčičová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička