Positioning doručovacích společností v České republice – Zuzana Kotilová
Zuzana Kotilová
Diplomová práce
Positioning doručovacích společností v České republice
Positioning of delivery companies in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním positioningu prostřednictvím metody sémantického diferenciálu. Hlavním cílem práce je zjistit umístění vybraných doručovacích společností v mysli spotřebitelů. Výzkum se skládá z měření postojů vybrané skupiny spotřebitelů a je doplněn o zjištění, zda kladný positioning opravdu vypovídá o loajalitě spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku positioningu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with investigation of positioning by means of semantic differential method. The main goal of the thesis is to find out the location of selected delivery companies in the mind of consumers. The research consists of measuring the attitudes of a selected group of consumers and is complemented by the determination of whether positive positioning really speaks about consumer loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76362
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova