Lenka MARKOVÁ
Bachelor's thesis
Šatník pro konkrétní osobnost
včetně analýzy stylu, společenského postavení a životních potřeb
Wardrobe for factual personality (including style analysis, walk of life and necessaries of life)
Abstract:
Úkolem bylo vytvořit minikolekci na zadané téma- šatník pro konkrétní osobnost. Jako osobnost jsem si zvolila francouzskou tenistku Suzanne Lenglen žijící ve dvacátých letech. Inspiraci jsem našla v této osobě, v období kdy tato tenistka žila, a prvcích, které byly pro módu této doby typické. Výsledkem mé práce je minikolekce skládající se ze tří oděvních kompozic doplněna koženými doplňky.Abstract:
The main topic of my bachelor thesis is Wardrobe of a Concrete Personality. As a famous person, I chose Suzanne Lenglen, the French tennis player, who lived in 1920s. My objective was to design a small collection inspired by the 1920s fashion and the French tennis player. The result is the collection consist of three models accessorized by leather belts and bracelets.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
39421
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akad. mal. Helena Krbcová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Lenka. Šatník pro konkrétní osobnost. Plzeň, 2011. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuUniversity of West Bohemia
Institute of Art and DesignBachelor programme / field:
Design / Fashion Design
Theses on a related topic
-
Hodnocení termofyziologického komfortu pletenin použitých pro první vrstvu oblečení (sportovní seamless výrobky)
Jana Ševčíková -
Hodnocení uživatelské kvality komerčních materiálů pro zhotovování tzv. první vrstvy sportovních oděvů
Jan Roubal -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Volební strategie vybraných politických stran na plakátech během první poloviny 20. let 20. století.
Petr Jelínek -
Ochranné spolky, jejich vznik, struktura a vývoj do 20. let 20. století na příkladu Národní jednoty pro jihozápadní Moravu a Národní jednoty pošumavské
Jaroslava Smetanová -
Dědické řízení ve 20. letech 20. století v okrese Tišnov
Ivana Rubešová -
Četnictvo na Moravě ve 20. letech 20.století.
Vojtěch Kún