Lenka MARKOVÁ
Bachelor's thesis
Šatník pro konkrétní osobnost
včetně analýzy stylu, společenského postavení a životních potřeb
Wardrobe for factual personality (including style analysis, walk of life and necessaries of life)
Anotácia:
Úkolem bylo vytvořit minikolekci na zadané téma- šatník pro konkrétní osobnost. Jako osobnost jsem si zvolila francouzskou tenistku Suzanne Lenglen žijící ve dvacátých letech. Inspiraci jsem našla v této osobě, v období kdy tato tenistka žila, a prvcích, které byly pro módu této doby typické. Výsledkem mé práce je minikolekce skládající se ze tří oděvních kompozic doplněna koženými doplňky.Abstract:
The main topic of my bachelor thesis is Wardrobe of a Concrete Personality. As a famous person, I chose Suzanne Lenglen, the French tennis player, who lived in 1920s. My objective was to design a small collection inspired by the 1920s fashion and the French tennis player. The result is the collection consist of three models accessorized by leather belts and bracelets.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
39421
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. akad. mal. Helena Krbcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Lenka. Šatník pro konkrétní osobnost. Plzeň, 2011. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuUniversity of West Bohemia
Institute of Art and DesignBachelor programme / odbor:
Design / Fashion Design
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení termofyziologického komfortu pletenin použitých pro první vrstvu oblečení (sportovní seamless výrobky)
Jana Ševčíková -
Hodnocení uživatelské kvality komerčních materiálů pro zhotovování tzv. první vrstvy sportovních oděvů
Jan Roubal -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Volební strategie vybraných politických stran na plakátech během první poloviny 20. let 20. století.
Petr Jelínek -
Ochranné spolky, jejich vznik, struktura a vývoj do 20. let 20. století na příkladu Národní jednoty pro jihozápadní Moravu a Národní jednoty pošumavské
Jaroslava Smetanová -
Dědické řízení ve 20. letech 20. století v okrese Tišnov
Ivana Rubešová -
Četnictvo na Moravě ve 20. letech 20.století.
Vojtěch Kún