Integrovaná marketingová komunikace turistických regionů České republiky – Bc. Klára Seibertová, DiS.
Bc. Klára Seibertová, DiS.
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace turistických regionů České republiky
Integrated Marketing Communication of Tourist Regions of the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací turistických regionů České republiky. Turistické regiony jsou rozebírány z pohledu jejich turistického potenciálu, diferenciace, ale zejména také aplikováním destinačního managementu v daném regionu. Dále práce pojednává o hlavních destinačních společnostech, které vystupují v regionech. Práce analyzuje samotnou integrovanou marketingovou komunikaci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the integrated marketing communication of the tourist regions in the Czech Republic. The tourist regions are discussed in terms of their tourist potential, differentiation but also by applying the destination management in the region. In the addition to the thesis deals with the destination management companies which appear in the regions. The thesis analyzes the integrated …víceKlíčová slova
Marketing cestovní ruch integrovaná marketingová komunikace destinace turistický region destinační management DMC marketingové nástroje webová stránka veletrh výstava tourism integrated marketing communication destination tourist region destination management marketing tools website trade show exhibition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jwufa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček