Specifika malých a středních podniků – Bc. Matej Leffler
Bc. Matej Leffler
Diplomová práce
Specifika malých a středních podniků
Specifics of small and medium enterprises
Abstract:
The aim of master thesis with the name of Specifics of Small and Medium Enterprises is to evaluate financial impacts of long maturity of public procurement receivables on small and medium enterprises in Czech Republic. First three chapters are dedicated to formulation of advantages, disadvantages and SMEs addition to economy. Fourth chapter describes relation between public procurement and SMEs in …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce s názvom Specifika malých a středních podniků je zhodnotenie finančných dopadov dlhej splatnosti pohľadávok z verejných zákaziek na malé a stredné podniky v ČR. Prvé tri kapitoly sú venované formulovaniu výhod, nevýhod a prínosov MSP do ekonomiky. Štvrtá kapitola popisuje verejné zákazky v ČR a vzťah MSP k nim. Piata kapitola definuje metodológiu práce. Šiestou kapitolou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uwkam/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík