Petr Motalík

Master's thesis

Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží

Factors Influencing the Consumer Behaviour of Generation Y when Choosing Sporting Goods
Abstract:
Tématem této práce je zjištění a analýza hlavních faktorů ovlivňujících spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží v České republice. Cílem práce je vyhodnocení a určení hlavních faktorů působících na nákupní rozhodnutí mladých spotřebitelů, spadajících do generace Y, na trhu se sportovním zbožím. Práce je členěna do 5 kapitol, kdy první z nich představuje teoretické poznatky, potřebné …more
Abstract:
The topic of this thesis is the identification and analysis of the main factors influencing the consumer behaviour of Generation Y when purchasing sports goods in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate and determine the main factors influencing the purchasing decisions of young consumers, specifically Generation Y, in the sporting goods market. The thesis is divided into 5 chapters …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82730