Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží – Petr Motalík
Petr Motalík
Master's thesis
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Factors Influencing the Consumer Behaviour of Generation Y when Choosing Sporting Goods
Abstract:
Tématem této práce je zjištění a analýza hlavních faktorů ovlivňujících spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží v České republice. Cílem práce je vyhodnocení a určení hlavních faktorů působících na nákupní rozhodnutí mladých spotřebitelů, spadajících do generace Y, na trhu se sportovním zbožím. Práce je členěna do 5 kapitol, kdy první z nich představuje teoretické poznatky, potřebné …moreAbstract:
The topic of this thesis is the identification and analysis of the main factors influencing the consumer behaviour of Generation Y when purchasing sports goods in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate and determine the main factors influencing the purchasing decisions of young consumers, specifically Generation Y, in the sporting goods market. The thesis is divided into 5 chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82730
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Quantitative Probe of the Use of L1 in Lessons of L2 at a Particular Secondary School
Jiřina Onderková -
Dotazníkové šetření stavu testovacích praktik v České republice
Pavlína Kalousová -
Selected environmental aspects of consumer behavior
David Brož -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar