Strategické řízení regionální značky – region Beskydy – Eliška Křivancová
Eliška Křivancová
Bachelor's thesis
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Management of the regional brand - Beskydy region
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá určením pozice regionální značky BESKYDY originální produkt® v rámci mikroregionu Beskydy. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje dílčí poznatky k řešené tématice čerpané z odborné literatury. Zabývá se pojmem značka, znalost značky, hodnota značky, strategické řízení značky a positioning. Dále je popsána problematika marketingového mixu, cílového trhu a …moreAbstract:
The bachelor´s thesis deals with position determination of the regional brand BESKYDY originální produkt® within the Beskydy microregion. The thesis consists of two parts. The theoretical part contains partial findings on the topics drawn based on literature research. The bachelor's thesis deals with terms such as brand, brand awareness, brand value, strategic brand management and positioning. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘIVANCOVÁ, Eliška. \textit{Strategické řízení regionální značky – region Beskydy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/hx7a8m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights