Marketing v neziskovém sektoru – Bc. Nikola Šeráková
Bc. Nikola Šeráková
Bakalářská práce
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing in nonprofit sector
Anotace:
Práce se zabývá teoretickou specifikací marketingu v neziskovém sektoru a jeho následnou aplikací v praxi. Praktická část práce se věnuje konkrétní neziskové organizaci a jejím stávajícím marketingovým aktivitám. Za pomoci dotazníkového šetření jsou pak zvolené neziskové organizaci navrhnuty konkrétní doporučení, která by mohla vést k efektivnější marketingové komunikaci.Abstract:
The thesis deals with theoretical description of marketing in non-profit organization and then with its application in practise. Practical part of the thesis consists of selection of specific non-profit organization and analysis of its current marketing´ activities. Using a questionnaire survey I suggested to the selected non-profit organization specific recommendations which could lead to more efficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h1wlt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová