Bc. Nikola Šeráková

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in nonprofit sector
Abstract:
Práce se zabývá teoretickou specifikací marketingu v neziskovém sektoru a jeho následnou aplikací v praxi. Praktická část práce se věnuje konkrétní neziskové organizaci a jejím stávajícím marketingovým aktivitám. Za pomoci dotazníkového šetření jsou pak zvolené neziskové organizaci navrhnuty konkrétní doporučení, která by mohla vést k efektivnější marketingové komunikaci.
Abstract:
The thesis deals with theoretical description of marketing in non-profit organization and then with its application in practise. Practical part of the thesis consists of selection of specific non-profit organization and analysis of its current marketing´ activities. Using a questionnaire survey I suggested to the selected non-profit organization specific recommendations which could lead to more efficient …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní