Bc. Nikola Šeráková
Bachelor's thesis
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing in nonprofit sector
Abstract:
Práce se zabývá teoretickou specifikací marketingu v neziskovém sektoru a jeho následnou aplikací v praxi. Praktická část práce se věnuje konkrétní neziskové organizaci a jejím stávajícím marketingovým aktivitám. Za pomoci dotazníkového šetření jsou pak zvolené neziskové organizaci navrhnuty konkrétní doporučení, která by mohla vést k efektivnější marketingové komunikaci.Abstract:
The thesis deals with theoretical description of marketing in non-profit organization and then with its application in practise. Practical part of the thesis consists of selection of specific non-profit organization and analysis of its current marketing´ activities. Using a questionnaire survey I suggested to the selected non-profit organization specific recommendations which could lead to more efficient …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h1wlt/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová