Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. – Mgr. Kateřina TALOVÁ
Mgr. Kateřina TALOVÁ
Bachelor's thesis
Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
The home education - an alternative form of education for pupils with special educational needs.
Abstract:
Práce se zabývá problematikou individuálního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. První kapitola teoretické části je věnována vysvětlení pojmu "dítě, žák, student se speciálními vzdělávacími potřebami". V následujících kapitolách je poukázáno na možnosti, jak se tito žáci mohou vzdělávat, včetně varianty vzdělávání individuálního, lidově též nazývaného "domácí". Problematika domácího …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on home education of children with special educational needs. The first chapter of a theory section aims to describe terms such as "child, pupil, student with special needs." The following chapters outline possible types of education for students with special needs including home education, which is discussed in more detail. The subject matter of a practical section is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TALOVÁ, Kateřina. \textit{Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hyvc4h/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TALOVÁ, Kateřina. Domácí vzdělávání - alternativa pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ