Petr Nedvěd

Bakalářská práce

Personální marketing

Personal Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá personálním marketingem, který je rozdělen do kapitol o marketingovém mixu v personálním marketingu, externím personálním marketingu, interním personálním marketingu a employer brandingu. Cílem práce je analyzovat externí a interní personální marketing podniku. Dále je předmětem zkoumání vztah mezi personálním marketingem a employer brandingem. Praktická část je zaměřena …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with personal marketing, this topic is divided into chapters about marketing mix in personal marketing, external personal markting, internal personal marketing and employer branding. Main objective is to analyse external and internal personal marketing of specific company. Difference between personal marketing and employer branding is subject to further examination. Practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2022
  • Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
  • Oponent: Jana Pechová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses hz34bi hz34bi/2
16. 12. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.