Petr Nedvěd
Bakalářská práce
Personální marketing
Personal Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá personálním marketingem, který je rozdělen do kapitol o marketingovém mixu v personálním marketingu, externím personálním marketingu, interním personálním marketingu a employer brandingu. Cílem práce je analyzovat externí a interní personální marketing podniku. Dále je předmětem zkoumání vztah mezi personálním marketingem a employer brandingem. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with personal marketing, this topic is divided into chapters about marketing mix in personal marketing, external personal markting, internal personal marketing and employer branding. Main objective is to analyse external and internal personal marketing of specific company. Difference between personal marketing and employer branding is subject to further examination. Practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Získávání zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Tereza Dulová -
Výběr a získávání zaměstnanců v personální agentuře XY
Michaela Pitínová -
Posouzení získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Vilma Špinarová -
Získávání zaměstnanců a proces výběru zaměstnanců personální agenturou DEKRA
Martina Kvapilova -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Personální marketing v automotive při získávání zaměstnanců
Miloš Svoboda -
Výběr a získávání nových zaměstnanců prostřednictvím personální agentury
Jakub Jandora -
Zhodnocení využití různých nástrojů získávání a výběru zaměstnanců personální agenturou
Dominik Klimscha
Název
Vložil
Vloženo
Práva