Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country …více
Abstract:
The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2005
Identifikátor: 422

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
  • Vedoucí: Ing. Radim Bačuvčík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DVOŘÁKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace