Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country …more
Abstract:
The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 5. 5. 2005
Identifier: 422

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DVOŘÁKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.