Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín – Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ
Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín
Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country …moreAbstract:
The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 5. 5. 2005
Identifier:
422
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Petra. \textit{Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2005. Available from: https://theses.cz/id/hzl8ze/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Neziskové organizace jako součást bezpečnostního systému ČR a jejich působení v oblasti prevence kriminality
Eva Mannertová Pospíšilová -
Dopad koronavirové krize na Fashion event DOTEK 2021
Jakub Struhař -
Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s.
Tereza Bolfová -
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek