Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín

Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country …viac
Abstract:
The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zverejniť od: 5. 5. 2005
Identifikátor: 422

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DVOŘÁKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications