Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín – Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ
Bc. Petra DVOŘÁKOVÁ
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín
Analysis Of Marketing Communication Of Civil Society Country kapela Gympleři Vsetín
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza využívaných aktivit marketingových komunikací konkrétního občanského sdružení a rozšíření jeho marketingového plánu. Analyzované občanské sdružení Country kapela Gympleři Vsetín patří mezi neziskové organizace Zlínského kraje. Hlavním produktem sdružení je hudební produkce, vedlejším produktem je pozvednutí úrovně Zlínského kraje, podpora turismu a zvýšení obliby country …víceAbstract:
The aim of this dissertation is an analysis of utilizing activities of marketing communications of the civil society and an expansion of the marketing plan of the organization. The analysed civil society Country kapela Gympleři Vsetín ranks among non-profit organizations in Zlín region. The main product of the organization is musical performance; secondary product is improvement of cultural level of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2005
Identifikátor:
422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Petra. \textit{Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/hzl8ze/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace občanského sdružení Country kapela Gympleři Vsetín. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations a Event marketing u neziskové organizace ADRA
Kateřina Mencová -
Neziskové organizace jako součást bezpečnostního systému ČR a jejich působení v oblasti prevence kriminality
Eva Mannertová Pospíšilová -
Dopad koronavirové krize na Fashion event DOTEK 2021
Jakub Struhař -
Fashion Event Dotek pro obecně prospěšnou organizaci Mamma Help, z.s.
Tereza Bolfová -
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek