Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů. – Bc. Jiří Chytil
Bc. Jiří Chytil
Diplomová práce
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
Evaluation of behavior purchasing of consumers for specific products
Anotace:
Diplomová práce Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů je autorem rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce objasňuje podstatu spotřebního chování, definuje a vysvětluje faktory ovlivňující chování spotřebitele. V teoretické části diplomové práce je také popsán rozhodovací proces spotřebitele a všechny faktory, které souvisí …víceAbstract:
The thesis Evaluation of Consumer Buying Behavior in Specific Products consists of two main parts, that is theoretical and practical. The theoretical part here explains first the behavior basis of consumer choice, it identifies then and defines the factors affecting consumer behavior and eventually describes consumer decision making process along with all facts or influences that contribute to a mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mbz9l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař