Vlasta HOJDYSZOVÁ
Bakalářská práce
Volný čas dětí s autismem
Leisure time of children with autism.
Anotace:
Bakalářskou práci tvoří tři části. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. První se zabývá poruchou autistického spektra, druhá je věnována vymezení pojmu volného času a jeho podílu na formování a rozvoji osobnosti. Kapitola také mapuje dosavadní dostupné informace o využití volného času u dětí s PAS. Praktická část má charakter kvalitativního výzkumného šetření, které bylo zpracováno formou polostrukrurovaných …víceAbstract:
AutismThis bachelor's thesis is divided into three parts. The theoretical part consists of two chapters. The first one deals with Autism spectrum disorder. The second one focuses on definition of free time and its role in personal formation and development. The chapter also investigates available information about exploitaition of leisure time of children with ASD. The practical part is a qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOJDYSZOVÁ, Vlasta. Volný čas dětí s autismem. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Herní aktivity žáků s PAS ve školním prostředí
Lucie Němečková -
Vliv metodiky strukturovaného učení na kvalitu trávení volného času u žáků s PAS na ZŠ speciální
Pavla Bartušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
3. 7. 2021