Porovnání vývoje PR v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy – Kateřina FIŠAROVÁ
Kateřina FIŠAROVÁ
Bakalářská práce
Porovnání vývoje PR v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy
Comparison of PR progression in Czech Republic and in foreing countries, present condition and new trends
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem a analýzou vývoje, současného stavu a nových trendů v oblasti Public relations v ČR a v zahraničí. Teoretická část popisuje základní priority PR aktivit, zásady správného fungování media relations a poznatky z nově se rozvíjející oblasti PR, online PR. Praktická část je věnována částečné analýze Public relations v zahraničí a rozboru dvou případových studií. …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the description and analysis of the progression, present condition and new trends in the field of Public Relations in the Czech Republic and abroad. The theoretical part describes the basic priorities of PR activities, the principles of the proper functioning of media relations and knowledge of the new developing field of Public relations, online Public relations. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10499
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIŠAROVÁ, Kateřina. Porovnání vývoje PR v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová