Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o. – Petra ČUNKOVÁ
Petra ČUNKOVÁ
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Identification of Target Groups of B2B Customers for Company FORM s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o., za účelem navržení efektivního způsobu oslovování nových skupin pro danou společnost. Teoretická část popisuje základní východiska cíleného marketingu, uplatňovaného v prostředí malých a středních firem, se zaměřením na marketingovou komunikační strategii. Praktická část zhodnocuje segmenty zákazníků, …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is the identification of target groups of B2B customers for company FORM s.r.o., in order to propound method of efficient contact with new groups for stated company. The theoretialt part describes basis concerning target marketing with fixed ? target on marketing of communicating strategy. The thesis applies to small and medium companies in this environment. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČUNKOVÁ, Petra. Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Návrh segmentačnej a komunikačnej stratégie pre B2B trh spoločnosti Fagor Professional
Vivien Fedorová -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Prodejní aktivity na B2B trzích
Jan Drvota -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza vlivu reklamního retargetingu na ekonomiku podniku
Igor Ličko