Analýza marketingových komunikací spolku Top Horses a jejich vylepšení – Dominika Hrubešová
Dominika Hrubešová
Master's thesis
Analýza marketingových komunikací spolku Top Horses a jejich vylepšení
Analysis of marketing communication of Top Horses society and their improvement
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii Top Horses, najít její silné a slabé stránky a navrhnout možné způsoby na vylepšení. První kapitola se zabývá marketingovými a komerčními komunikace a podrobněji rozebírá internetovou komunikaci. V druhé kapitole je představováno Top Horses, popisuje se komunikace na internetu a rozebírá jejich konkurenty. Součástí analýzy jsou i rozhovory …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the communication strategy of Top Horses, to find their strengths and weaknesses and to suggest possible ways for improvement. Chapter one deals with marketing and commercial communication with an emphasis on online communications. In the chapter two, the thesis presents Top Horses, describes their communications strategy and evaluates the competition. The analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76352
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Radek Jaroš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76352
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu