Marketingová strategie společnosti Zumba Fitness, LLC – Gabriela Jeckelová
Gabriela Jeckelová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Zumba Fitness, LLC
Marketing strategy of the company Zumba Fitness, LLC
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem a jeho aplikací u společnosti Zumba Fitness, LLC. V počátcích práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu, jako je marketingový mix. Ten je následně analyzován a rozveden v souvislosti se samotným fungováním společnosti Zumba Fitness, LLC. Je osvětlen pojem strategického marketingu a jeho procesu, přičemž hlavní pozornost je zaměřena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with strategic marketing and its application to the Zumba Fitness, LLC company. In the beginning of the thesis,basic concepts related to the topic are explained, such as the marketing mix. It is then analyzed and developed in relation with the actual operation of the Zumba Fitness, LLC company. It sheds light on the concept of strategic marketing and its process, during which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeckelová, Gabriela. Marketingová strategie společnosti Zumba Fitness, LLC. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
A Business Plan for a LARP Equipment Shop
Tadeáš Řezníček -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
A Business Plan for a Selected Company
Karolína Wlosoková -
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování malých a středních firem v oboru elektroinstalací.
Pavel Farabauer
Název
Vložil
Vloženo
Práva