Analýza a optimalizace webových stránek společnosti – Michael Heczko
Michael Heczko
Bakalářská práce
Analýza a optimalizace webových stránek společnosti
The Analysis and Optimisation of a Company Webpage
Anotace:
Cílem této práce je popsat, jakými způsoby a z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky. Snaží se najít nejlepší možné metody analyzování tak, aby jejich následná optima-lizace byla co nejefektivnější. V teoretické části této práce jsou nastíněny možnosti, jakými danou webovou prezentaci zlepšit (vyjma úplné přeměny designu). První kapitolou teoretické části je analýza webo-vých stránek a veškeré …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is describing points of view from which web pages could be analyzed. It is trying to find the best possible methods of analyzing so its final optimization would be the most effective. In the theoretical part of this thesis describes possibilities of how to improve web presen-tation (expect complete conversion of design). First chapter is an analysis of websites including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Zveřejnit od: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Heczko, Michael. Analýza a optimalizace webových stránek společnosti. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová