PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik – Hanuš Weisl
Hanuš Weisl
Bachelor's thesis
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
PPC remarketing on Facebook, Google AdWords, and Sklik
Abstract:
Tématem bakalářské práce je porovnání a zhodnocení systémů využívaných pro tvorbu a následnou správu PPC kampaní. Jelikož je na výběr mnoho systémů, byly pro tuto práci porovnány jen ty nejvyužívanější v České republice. Teoretická část Práce představuje vybrané nástroje pro správu PPC kampaní Google AdWords, Seznam Sklik a Facebook Business manager. Práce dále seznamuje čtenáře se všeobecnými pravidly …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is comparison and evaluation of systems used for creating and subsequent management of PPC campaigns. Since many systems are available at the market these days, only those most used in Czech Republic have been compared in this work. The theory in this text introduces selected tools for PPC campaigning such as Google AdWords, Seznam Sklik and Facebook Business manager …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WEISL, Hanuš. \textit{PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/i0w5rg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Effectiveness of online advertising: implications of information overload
Anastasiya Beliakova -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses i0w5rg i0w5rg/2
16/3/2018