Die Problematik der interkulturellen Kommunikation am Beispiel der Firma Caterpillar Global Mining Czech Republic, a.s. – Barbora HEDĚNCOVÁ
Barbora HEDĚNCOVÁ
Bakalářská práce
Die Problematik der interkulturellen Kommunikation am Beispiel der Firma Caterpillar Global Mining Czech Republic, a.s.
The problem of intercultural communication on the example of the company
Abstract:
For the topic of my thesis I chose the issue, which in today's globalized world concerns of many people every day of their professional life- namely the issue of intercultural communication. The first part is devoted to the definition of the concept of intercultural communication in general and also presentation of company Caterpillar. The second part is devoted to the differences between the Czech …víceAbstract:
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila problematiku, která se v dnešním globalizovaném světě týká mnoha lidí každý den jejich profesního života- a sice problematiku interkulturní komunikace. V první části se věnuji vymezení pojmu interkulturní komunikace z obecného hlediska a rovněž představení firmy Caterpillar. Ve druhé části jde o odlišnosti české a německé kultury a především o aplikaci …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEDĚNCOVÁ, Barbora. \textit{Die Problematik der interkulturellen Kommunikation am Beispiel der Firma Caterpillar Global Mining Czech Republic, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/i0ylrr/.
Jak správně citovat práci
HEDĚNCOVÁ, Barbora. Die Problematik der interkulturellen Kommunikation am Beispiel der Firma Caterpillar Global Mining Czech Republic, a.s.. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Kultura jako most mezi národy: Česko-německý festival V centru/Im Zentrum
Markéta Turková -
Firemní kultura ve vybrané nadnárodní společnosti
Mária Hegedűšová -
Kultura a její vývoj na Chebsku mezi lety 1945 - 1948
Ivana Rambousková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová