Bc. Lucie Brňáková

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti

Marketing mix of company
Anotace:
Práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu relaxačního centra. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového mixu, analýzu vnitřního i vnějšího prostředí podniku. V praktické části je následně provedena SWOT analýza. Výsledky těchto zhodnocení poslouží k návrhům, které by mohly vést k zefektivnění podniku.
Abstract:
My thesis focuses on analysis of the marketing mix of a relaxation centre. The theoretical part mainly focuses on the issues of marketing mix and analysis of inner and external surroundings. Afterwards, in the practical part, there is an SWOT analysis made. The results of these valuations will be the base for my proposals that may lead to higher efficiency of this company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
  • Oponent: Ing. Tereza Urbanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem