Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii – MUDr. Radka Vitásková
MUDr. Radka Vitásková
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii
Marketing Communication Project of an Aesthetic Surgery Healthcare Department
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to create a project focused on marketing communication of a medical service, further oriented at shaping the body using liposuction. The theoretical part focuses on marketing communication, the details of communication in the health service, the process of planning a communication campaign and briefly it defines the idea of a brand, an image and a brand identity. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VITÁSKOVÁ, Radka. \textit{Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/i1kjro/.
Jak správně citovat práci
Vitásková, Radka. Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor