Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR – Barbora Musilová
Barbora Musilová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Proposal of Marketing Strategy for Emos Company on Internal and External CSR Communication
Anotace:
Práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro interní a externí komuni-kaci CSR pro firmu EMOS spol. s. r. o. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu CSR a jeho pilířů, popisu marketingové strategie a marketingové komunikace. Předmětem výzkumu byla analýza preferencí zaměstnanců firmy EMOS, týkající se budoucího zavádějí CSR ve firmě. Dále byly popsány i budoucí externí cíle CSR. Ze získaných …víceAbstract:
The thesis focuses on proposing a marketing strategy for internal and external CSR communication for Emos, s.r.o. The theoretical part defines the concept of CSR and its pillars, describes marketing strategy, and marketing communication. The re-search subject was the analysis of employee preferences regarding the future im-plementation of CSR within the company EMOS. Furthermore, future external CSR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
- Oponent: Andrea Králiková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia