Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR – Barbora Musilová
Barbora Musilová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Proposal of Marketing Strategy for Emos Company on Internal and External CSR Communication
Abstract:
Práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro interní a externí komuni-kaci CSR pro firmu EMOS spol. s. r. o. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu CSR a jeho pilířů, popisu marketingové strategie a marketingové komunikace. Předmětem výzkumu byla analýza preferencí zaměstnanců firmy EMOS, týkající se budoucího zavádějí CSR ve firmě. Dále byly popsány i budoucí externí cíle CSR. Ze získaných …moreAbstract:
The thesis focuses on proposing a marketing strategy for internal and external CSR communication for Emos, s.r.o. The theoretical part defines the concept of CSR and its pillars, describes marketing strategy, and marketing communication. The re-search subject was the analysis of employee preferences regarding the future im-plementation of CSR within the company EMOS. Furthermore, future external CSR …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.
- Reader: Andrea Králiková, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSILOVÁ, Barbora. \textit{Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a~externí komunikaci CSR}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/i2f2j5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia