Yana Prymak

Diplomová práce

Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case

Digitální Marketing na B2B Trzích Stavebních Zařízení: Doosan Infracore Europe
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou strategii zaměřenou na výkonnost digitálního marketingu a přijít s možnými návrhy nové digitální marketingové strategie pro DOOSAN Infracore Europe, která je špičkovým výrobcem (nejen) stavebních strojů, ale i globálním lídrem v oblasti infrastruktury. Použité metodologie jsou dotazník a případová studie.V první (teoretické části), je popsán digitální …více
Abstract:
Objective of this work is analysing an existing marketing strategy focusing on digital marketing performance and make valuable propositions of the new DOOSAN Infracore Europe digital marketing strategy, which is a top machinery manufacturer and a global leader in Infrastructure Support Business. Methodology used is survey research and case study analysis.In the first main part of the thesis the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Beka Nemstsveridze

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76406