Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case – Yana Prymak
Yana Prymak
Diplomová práce
Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case
Digitální Marketing na B2B Trzích Stavebních Zařízení: Doosan Infracore Europe
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou strategii zaměřenou na výkonnost digitálního marketingu a přijít s možnými návrhy nové digitální marketingové strategie pro DOOSAN Infracore Europe, která je špičkovým výrobcem (nejen) stavebních strojů, ale i globálním lídrem v oblasti infrastruktury. Použité metodologie jsou dotazník a případová studie.V první (teoretické části), je popsán digitální …víceAbstract:
Objective of this work is analysing an existing marketing strategy focusing on digital marketing performance and make valuable propositions of the new DOOSAN Infracore Europe digital marketing strategy, which is a top machinery manufacturer and a global leader in Infrastructure Support Business. Methodology used is survey research and case study analysis.In the first main part of the thesis the theoretical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Beka Nemstsveridze
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Process-Oriented Modeling and Infrastructure for Remedial Decision Support System
Jan Pavlovič -
Support of the Sharing Economy in France and Germany.
Johanna OSNABRÜGGE -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo