Yana Prymak

Master's thesis

Digital Marketing on the B2B Market of Construction Equipment: Doosan Infracore Europe Case

Digitální Marketing na B2B Trzích Stavebních Zařízení: Doosan Infracore Europe
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou strategii zaměřenou na výkonnost digitálního marketingu a přijít s možnými návrhy nové digitální marketingové strategie pro DOOSAN Infracore Europe, která je špičkovým výrobcem (nejen) stavebních strojů, ale i globálním lídrem v oblasti infrastruktury. Použité metodologie jsou dotazník a případová studie.V první (teoretické části), je popsán digitální …more
Abstract:
Objective of this work is analysing an existing marketing strategy focusing on digital marketing performance and make valuable propositions of the new DOOSAN Infracore Europe digital marketing strategy, which is a top machinery manufacturer and a global leader in Infrastructure Support Business. Methodology used is survey research and case study analysis.In the first main part of the thesis the theoretical …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2019
  • Supervisor: Markéta Lhotáková
  • Reader: Beka Nemstsveridze

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76406