Návrh a realizace marketingové kampaně pro libovolnou politickou stranu – Erik Morong
Erik Morong
Bakalářská práce
Návrh a realizace marketingové kampaně pro libovolnou politickou stranu
Proposal and Realisation of Advertising Campaign for any Political Party
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce bude návrh a realizace reklamní kampaně pro libovolnou politickou stranu. Teoretická část obsahuje hlavně teoretická východiska práce, základní pojmy a termíny práce. Analytická část obsahuje celkovou realizaci kampaně (Přes videa na sociálních sítích, billboardy až po osobní setkání s potencionálními voliči).Abstract:
The subject of the thesis is to propose and realisation an advertising campaign for any political party. Theoretical part includes generally theoretical work, basic concepts and therms. The analytical part contains overal realisation of the campaign(throw the video on the social networks, billboards to personally meet with the electors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Jiří Urbánek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová