Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy – Barbora GROSSOVÁ
Barbora GROSSOVÁ
Bachelor's thesis
Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy
Science Communication as a tool of competitive ability of science
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy" je zaměřena na nový obor Science Communication a jeho praktické využití. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky Science Communication a je zde popsán historický kontext, cíle Science Communication a její metody. Dále teoretická část poskytuje náhled na praktické využití Science Communication na univerzitách …moreAbstract:
Bachelor thesis on "Science Communication as a tool of competitive ability of science" focuses on a new field of Science Communication and its practical use. Theoretical part contains an introduction to the topic of Science Communication and describes historical context, aims of Science Communication and its methods. Furthermore theoretical part provides view on practical usage of Science Communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GROSSOVÁ, Barbora. Science Communication jako nástroj konkurenceschopnosti vědy. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Radim Brejcha -
Pohled do historie časopisů zabývajících se popularizací a neformálním přístupem k technickým oborům
Marcela LUKŠÍKOVÁ -
Historický kontext vzdělávání na vybrané odborné škole a tradice oboru pro popularizaci a posílení zájmu žáků o studijní obor
Jarmila Štolcová -
Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac
Aleš ŘEHÁK -
Výhody a nevýhody propagace hudby online
Liam STAYNER -
Design jako jeden z nástrojů popularizace hudby.
Petr PRES -
Science centra: vznik, poslání, proměny - zaměřené na science centrum Techmania
Monika BROULÍKOVÁ -
Uplatnění Science Communication v lékařství
Barbora FRÝBERTOVÁ