Využití systémů AAK u dítěte s mentálním postižením – Mgr. Tereza Milfajtová
Mgr. Tereza Milfajtová
Bakalářská práce
Využití systémů AAK u dítěte s mentálním postižením
Use of Alternative and Augmentative Communication Systems in Education of a Mentally Challenged Child
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zabývala problematikou dětí se středně těžkou mentální retardací a jejich problémy vyskytujícími se v oblasti komunikace. Tato práce je rozdělena na čtyři kapitoly. První kapitola se zabývá komunikací, jejím významem pro člověka, jejími druhy a prostředky. Zaměřena je samozřejmě také na jednotlivé systémy AAK. Druhá kapitola se dotýká vývojové dysfázie, což je jedno z postižení …víceAbstract:
This bachelor´s thesis is concerned with the issues of children with moderate mental retardation and their troubles with communication. The thesis is divided into four parts. The first chapter deals with communication and its importace for people. It gives an overview of types and means of communicating. It also reveals particular AAC systems. The second part touches the issue of developmental dysphasia …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y1gqk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová