Tomáš Hejda

Master's thesis

Signmaking as a part of commercial communication

Signmaking jako součást komerčních komunikací
Abstract:
Cílem práce je analýza role signmakingu v rámci komerčních komunikací. Obor signmaking je představen jak v kontextu marketingovém, tak v kontextu časovém. Práce si současně klade za cíl předložit teoretické zásady oboru a na praktických ukázkách představit její přínos v podobě konkrétních realizací a nejnovější trendů a to jak na českém trhu tak i v zahraničí. V rámci odborné a obecně uznávané literatury …more
Abstract:
The goal of the thesis is profiling signmaking as a part of commercial communication. Field of signmaking is present in marketing and time context. On one hand thesis presents theoretic fundamentals, on the other side presents real executions and the latest trends in the Czech market and the others markets.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2008
  • Supervisor: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/11509

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management