Kreativita a efektivnost marketingové komunikace – Ing. Zuzana Hyžíková
Ing. Zuzana Hyžíková
Bakalářská práce
Kreativita a efektivnost marketingové komunikace
Creativity and effectiveness of marketing communications
Anotace:
Účelem marketingové komunikace je dosáhnout stanovených firemních cílů. Musí fungovat na dvou úrovních: měřitelným, vědeckým postupem založeným na faktech a zároveň tvořením nápaditých a kreativních řešení pro získání pozornosti zákazníka. V teoretické části uvádím popis oblastí marketingu, ve kterých se nejvíce uplatňuje a vyskytuje účinná i kreativní forma. Aplikační část je zaměřena na užití marketingu …víceAbstract:
The purpose of marketing communication is to reach defined company’s objectives. It has to work in two levels: by measurable scientific process based on facts and at the same time by creating imaginative and creative solutions for gaining customer’s attention. In the theoretical part there is a description of marketing areas, where effective and also creative form is applied and occurs most. The application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dblka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Ing. Jana Vostrá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec