Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy – Ing. arch. Randa Tomehová
Ing. arch. Randa Tomehová
Master's thesis
Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Differentiating Instructions in EFL Classes at Lower Secondary Schools
Abstract:
The diploma thesis deals with the use of differentiation as a specific form of English language teaching at the 2nd level of elementary schools. The aim of the work is to point out the possibilities of adapting the teaching process according to individual needs of pupils in a mixed-ability class and to propose strategies and activities that would respect the peculiarities, abilities and interests of …moreAbstract:
Diplomová práce pojednává o využití diferenciace jako specifické formy výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Cílem práce je poukázat na možnosti adaptace vyučovacího procesu dle individuálních potřeb žáků v heterogenní třídě a navrhnout takové strategie a aktivity, které by respektovaly zvláštnosti, schopnosti a zájmy vybrané skupiny žáků. Navržené hodiny anglického jazyka budou vyzkoušeny v běžných …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMEHOVÁ, Randa. \textit{Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/i5x7mo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomehová, Randa. Diferenciace výuky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / AJ-OV
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Metodické náměty pro výuku anglického jazyka na základní škole
Denisa Kopecká -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Markéta BÁRTOVÁ -
Využití literatury a filmu v didaktice českého jazyka
Jan Gettin
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights